اجتماعیشهری، جامعه

آماده سازی و استقرار مرکز عرضه بهداشتی دام در منطقه ۱۳

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه ۱۳ از آماده سازی و استقرار مرکز عرضه بهداشتی دام در این منطقه به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ محمد هادی علی ،احمدی شهردار منطقه گفت: اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ اقدام به آماده سازی و استقرار مرکز عرضه بهداشتی دام در فضایی به وسعت ۳ هزار متر مربع واقع در خیابان دماوند غرب به شرق بعد از پل خاقانی، انتهای خیابان هاشمی جنب بوستان زیتون کرده است.
در این جایگاه، به منظور جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام، ۳ آغل به همراه ۲ جایگاه، عوامل دامپزشکی و بهداشت در یک فضای سرپوشیده در محله آشتیانی ، خیابان هاشمی بوستان زیتون آماده سازی شده است.
جایگاه عرضه دام بهداشتی دامپزشک به منظور ارائه دام های سالم و معاینه شده و همچنین ذبح رایگان دام‌ها در نظر گرفته شده است.
این جایگاه مجهز به چهار چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه، آبسردکن، بخش پاسخگویی به سوالات شرعی، ترازوی شاخص، باسکول و اورژانس و آتشنشانی می باشد.
حدود هزار راس دام در جایگاه منطقه ۱۳ در ساعات فعالیت مراکز عرضه بهداشتی دام برای روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ عرضه می شود.
در روز دوشنبه عید سعید ،قربان ، مرکز عرضه بهداشتی دام از ساعت ۴ بامداد تا ۱۴ فعال است و ایستگاههای ،سلامت فرهنگی و بازیافت نیز همزمان با فعالیت مرکز عرضه بهداشتی دام میزبان مراجعان می باشد‌.
شهروندان می توانند از صبح روزهای عرفه و عید قربان برای تهیه دام مورد نیاز به این مکان مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/GlgMv

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا