اجتماعیشهری، جامعه

جلسه بررسی و جانمایی موقعیت احداث تصفیه خانه در منطقه۲۱

جامعه اقتصادی :در نشستی جانمایی و موقعیت احداث تصفیه خانه در منطقه ۲۱ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در این جلسه که با حضور “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱، “عباسعلی مصرزاده” مدیرعامل شرکت فاضلاب، مدیران اجرایی شرکت فاضلاب و معاونین و مدیران اجرایی منطقه برگزار شد؛ موقعیت احداث تصفیه خانه در دستواره، رمپ و لوپ آزادگان تقاطع بزرگراه تقاطع شهید احمد متوسلیان مورد بررسی قرار گرفت.

“محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۲۱ در ابتدا این جلسه توجه به وضعیت کم آبی موجود و همچنین کاهش برداشت آب خام از منابع زیرزمینی و لزوم تامین آب جهت آبیاری فضای سبز را امر مهم دانست و گفت: استفاده از روان آب ها و پساب صنعت، احداث و راه اندازی تصفیه خانه در دستور کار این معاونت های اجرایی این منطقه قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: در همین راستا موقعیت احداث تصفیه خانه در رمپ و لوپ آزادگان تقاطع بزرگراه شهید احمد متوسلیان و دستواره بازدید و بررسی شد و انتظار می رود با تعامل و ارتباط هر چه بیشتر سازمان ها بتوانیم کار را بهتر پیش ببریم و با درک متقابل به اهداف سازمانی که همان رسیدن به شهری با چهره زیبا و سبز است، دست پیدا کنیم.

“عباسعلی مصرزاده” مدیر عامل شرکت فاضلاب در ادامه این جلسه گفت: ما به عنوان خادمین مردم در سازمان ها باید طوری برنامه ریزی و عمل کنیم که با بارش نزولات آسمانی اتفاقاتی مانند سیل و با کمبود آب، اتفاقی مانند خشکسالی روبرو نشویم.

وی اظهار کرد: تصفیه خانه آب باید در نقطه ی از منطقه احداث شود که بیشترین راندمان را برای منطقه در راستای تامین کمبود آب و آبیاری فضای سبز به وجود آورد.

وی در پایان ادامه همکاری و توسعه طرح مشارکتی انتقال آب از تصفیه خانه فیروز بهرام و اکباتان را خواستار شد تا موقعیت و مکان جدید برای کمبود آب منطقه احداث و راه اندازی شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/DCbgI

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا