![آثار هنری در تبلیغات شهری استفاده می شود آثار هنری در تبلیغات شهری استفاده می شود](https://eghtesadejameh.ir/wp-content/uploads/2020/02/9aaccd10-23fa-4b4b-b62d-c65cd40ecd87_1398121161329287.jpg)
اقتصاد جامعه؛ کارگاه تصویر سازی با موضوع درختکاری صبح امروز به همت مرکز ارتباطات و امور
بینالملل شهرداری تهران و با حضور تصویرگران برجسته برگزار شد.
جمال رحمتی سرپرست این رویداد در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت و با اشاره به این کارگاه گفت: این کارگاه
تصویرسازی با موضوع درختکاری به همت مرکز ارتبطاات و امور بین الملل شهرداری و با حضور ۱۰ تصویرساز
برجسته ایرانی و موضوع درختکاری برگزار شد.
این هنرمند افزود: ما به دنبال ایجاد تنوع در تصاویر بودیم و به همین دلیل سلایق مختلف را دور هم جمع کردیم؛
از کارتونیست ها و نقاش ها گرفته تا تصویرسازها که با ما در این حرکت همراه باشند.
وی ادامه داد: قرار است محصول این کارگاه در تبلیغات شهری استفاده شود که قطعا این ایده مرکز ارتباطات
شهرداری یکی از بهترین انتخاب هاست.
رحمتی اضافه کرد: ما در تصویرسازی به دنبال ارائه تصویر بهتر به مخاطب هستیم تا تاثیری حداکثری بر روی او
و اصلاح رفتارش داشته باشیم و از این جهت این اقدام بسیارارزشمند است.
افسانه صانعی نیز درباره این کارگاه گفت: این کارگاه در آستانه سال نو و روز درختگاری برگزار شده و می تواند
برای مخاطبان بسیار جذاب باشد.
بهنام ولدوند هنرمند نقاش و تصویرگر نیز گفت: ما جمعی از هنرمندان دغدغه مند به طبیعت و زیبایی های آن دور
هم جمع شدیم و رویاهای خود را برای زیباتر شدن شهرمان، تبدیل به واقعیت می کنیم.
این هنرمند افزود: موضوع محیط زیست بحث جدیدی نیست اما بسیار مهم است و هر روز جدی تر می شود.
بهرام ارجمندنیا دیگر هنرمند حاضر در این کارگاه گفت: این کارگاه تصویر سازی با موضوع درختکاری است که امیدوارم
گامی برای حفظ محیط زیست باشد.
وی تاکید کرد: خیلی از اوقات تاثیرگذاری و ماندگاری یک تصویر در ذهن مخاطب بسیار پایدار است و شما نباید این
تاثیرگذاری را نادیده بگیرید.