اجتماعیشهری، جامعه

آثار هنری در تبلیغات شهری استفاده می شود

اقتصاد جامعه؛ کارگاه تصویر سازی با موضوع درختکاری صبح امروز به همت مرکز ارتباطات و امور

بین‌الملل شهرداری تهران و با حضور تصویرگران برجسته برگزار شد.

جمال رحمتی سرپرست این رویداد در گفتگو با خبرنگار شهرنوشت و با اشاره به این کارگاه گفت: این کارگاه

تصویرسازی با موضوع درختکاری به همت مرکز ارتبطاات و امور بین الملل شهرداری و با حضور ۱۰ تصویرساز

برجسته ایرانی و موضوع درختکاری برگزار شد.

این هنرمند افزود: ما به دنبال ایجاد تنوع در تصاویر بودیم و به همین دلیل سلایق مختلف را دور هم جمع کردیم؛

از کارتونیست ها و نقاش ها گرفته تا تصویرسازها که با ما در این حرکت همراه باشند.

وی ادامه داد: قرار است محصول این کارگاه در تبلیغات شهری استفاده شود که قطعا این ایده مرکز ارتباطات

شهرداری یکی از بهترین انتخاب هاست.

رحمتی اضافه کرد: ما در تصویرسازی به دنبال ارائه تصویر بهتر به مخاطب هستیم تا تاثیری حداکثری بر روی او

و اصلاح رفتارش داشته باشیم و از این جهت این اقدام بسیارارزشمند است.

افسانه صانعی نیز درباره این کارگاه گفت: این کارگاه در آستانه سال نو و روز درختگاری برگزار شده و می تواند

برای مخاطبان بسیار جذاب باشد.

بهنام ولدوند هنرمند نقاش و تصویرگر نیز گفت: ما جمعی از هنرمندان دغدغه مند به طبیعت و زیبایی های آن دور

هم جمع شدیم و رویاهای خود را برای زیباتر شدن شهرمان، تبدیل به واقعیت می کنیم.

این هنرمند افزود: موضوع محیط زیست بحث جدیدی نیست اما بسیار مهم است و هر روز جدی تر می شود.

بهرام ارجمندنیا دیگر هنرمند حاضر در این کارگاه گفت: این کارگاه تصویر سازی با موضوع درختکاری است که امیدوارم

گامی برای حفظ محیط زیست باشد.

وی تاکید کرد: خیلی از اوقات تاثیرگذاری و ماندگاری یک تصویر در ذهن مخاطب بسیار پایدار است و شما نباید این

تاثیرگذاری را نادیده بگیرید.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/mT1WL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا