اجتماعیشهری، جامعه

آزادسازی خیابان خوب بخت در منطقه ۱۵

‍ ‍ اقتصاد جامعه؛  ۵۰۰متر مربع از عرصه خیابان خوب بخت در منطقه ۱۵ با اجرای ابلاغ شهردار تهران برای باز پس گیری معابر شهری به نفع شهروندان، پس از ۱۰ سال آزاد شد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ساختمانی متعلق به سازمان نوسازی و به منظور اجرای پروژه مسکونی مبعث در این خیابان دایر بود که با توجه به مراحل پایانی آن، روز گذشته با پی گیری های منطقه مبنی بر جمع آوری تاور کرین اصلاح و معبر خوب بخت آزاد شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: با این اقدام عرض معبر از ۱۵ متر به ۲۰ متر رسید که مراحل آسفالت ریزی و اصلاح هندسی آن نیز به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: بیش از ۱۳۰۰ کارگاه ساختمانی و عمرانی در این منطقه فعال است که در راستای تاکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر آزادسازی گذرها و تسهیل و تسریع در تردد ایمن عابرین پیاده، حصار کارگاهی آنها اصلاح شد.

به گفته وی شهرداران نواحی و روسای ادارت شهرسازی منطقه موظفند روزانه از محله‌ها بازدید و وضعیت کارگاه‌ها و نگهداشت شهر را کوچه به کوچه بررسی و مشکلات احتمالی را رفع کنند.

شایان ذکر است؛ صبح امروز محمدی شهردار منطقه به همراه معاونین وشهرداران نواحی از روند اصلاح کارگاه های ساختمانی و عمرانی در سطح منطقه بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/rL8aM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا