اجتماعیشهری، جامعه

آماده باش نیروهای منطقه در پی بارش نزولات آسمانی

جامعه اقتصادی:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار‌ی منطقه۶ گفت: در پی بارش های اخیر مشکل حاد آبگرفتگی در منطقه مشاهده نشد و فقط چند مورد آبگرفتگی سطحی مشاهده که در اسرع وقت با تلاش همکاران خدمات شهری نواحی رفع معضل شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، حسن اختر دانش گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بارندگی‌های ناگهانی و حوادث احتمالی ناشی از بارش ها تمامی امکانات و نیروها آماده باش هستند و برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در شهر به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده است.

وی اضافه کرد: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، نیروهای خدمات شهری، ۱۳۷پلاس و… به صورت شبانه روزی در حال لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات هستند.

▫️گمعاون شهردار منطقه تأکید کرد: جلب رضایت شهروندان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری این ناحیه در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/7T6G6

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا