اجتماعیشهری، جامعه

آماده باش کامل عوامل اجرایی منطقه۲۱ همچنان به قوت خود باقیست

 اقتصاد جامعه؛ شهردار منطقه۲۱ از آماده باش کامل عوامل اجرایی این منطقه برای رویارویی با شرایط جوی نامناسب و برقراری نظم و انضباط شهری در سطح معابر منطقه۲۱ خبر داد.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رحمانی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق گفت: ورودی غربی پایتخت با در اختیار داشتن “سه رود دره کن، قوری چای و وردآورد”؛ وظیفه مهم و خطیر لایروبی منظم فصلی این مسیل ها را برعهده دارد، به ویژه اینکه مواجهه با بارش های زودهنگام پاییزی سال۹۸ روند این اقدامات را با سرعت و دقت بالاتری پیش می برد.
رحمانی در ادامه افزود: با عنایت به شروع بارندگی ها و لزوم آماده باش عوامل اجرایی منطقه۲۱ جهت لایروبی کانال ها و حوضچه های سطح منطقه، برنامه ریزی های لازم به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح معابر و مقابله با شرایط جوی نامناسب انجام شده تا موجبات رضایت حداکثری همشهریان گرامی فراهم گردد.
شهردار منطقه۲۱ در خاتمه با اشاره به اینکه تا پایان شرایط جوی فعلی و بارش های پاییزی، آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری و مسیل های منطقه۲۱ به قوت خود باقیست؛ یادآور شد: با توجه به گستردگی محدوده شهری و معابر وسیع بزرگراهی ورودی غربی پایتخت، تلاش های شبانه روزی نیروهای خدوم منطقه۲۱ تا زمان پایان یافتن بارش ها ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/V67TE

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا