اجتماعیشهری، جامعه

آماده سازی جایگاه عرضه بهداشتی دام در شمال تهران

جامعه اقتصادی : جایگاه عرضه بهداشتی دام به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان به منظور خدمات رسانی به شهروندان متقاضی انجام این سنت نبوی در منطقه یک در حال آماده سازی است.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه گفت: اداره ساماندهی صنایع و مشاغل این منطقه با هماهنگی های انجام شده در حال راه اندازی جایگاه عرضه بهداشتی دام در زمینی به وسعت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با چهار آغل عرضه بهداشتی دام در بزرگراه امام علی (ع) جنوب به شمال، ورودی ازگل، نبش خیابان گلچین جنوبی است.

او افزود: به منظور رفاه حال شهروندان منطقه تعداد ۷ دستگاه کولر آبی جهت سرمایش و یک دستگاه سرویس بهداشتی پرتابل و همچنین تعداد دو دستگاه کانکس جهت استقرار دامپزشک و نمایندگان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران و یک تانکر ۱۲ هزار لیتری آب نیز در محل مستقر شده است و با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها، در این جایگاه تعداد ۲ محل ذبح به وسعت ۸۰ متر مربع با حضور ذبح کننده های دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

صفایی خاطر نشان کرد: این جایگاه از بامداد روز های ۲۷ و ۲۸ خردادماه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپا می شود و متقاضیان می توانند در این دو روز به محل عرضه دام مراجعه نمایند و گوسفند قربانی خود را با قیمت مصوب سازمان میادین شهرداری تهران خریداری و به صورت بهداشتی ذبح کنند.

به گفته این مقام مسئول، دامپزشک نیز جهت معاینه قبل و بعد ذبح دام به منظور پیشگیری از بیماری های مشترک میان انسان و حیوان در محل حضور داشته و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم جهت حفظ سلامت شهروندان فراهم شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/JI6lj

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا