اجتماعیشهری، جامعه

آموزش  مدیریت پسماند خانگی به بیش از ۵ هزار شهروند 

اقتصاد جامعه؛ از ابتدای تابستان سال جاری ۵ هزار و ۲۲۹ شهروند منطقه ۱۹ با آموزش فرهنگ مدیریت پسماند خانگی در اماکن عمومی بهره مند شدند.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر افزود: در راستای اطلاع رسانی درباره اهمیت مدیریت پسماندهای خانگی و بازگشت آنها به چرخه بازیافت هزار و ۴۲۵ بانوی شهروند در سراهای محلات، مراکز بهداشتی و درمانی، مساجد، پایگاه های بسیج و… از آموزش های کارشناسان اداره مدیریت پسماند این حوزه بهره مند شدند.
به گفته وی در این برنامه آموزشگران مدیریت پسماند با هدف فرهنگ‌سازی تفکیک زباله در مبدا و مدیریت پسماند در واحدهای تجاری و اصناف، مراکز فرهنگی، اداری حاضر شدند و متصدیان آن‌ها را با موضوع بازیافت آشنا کردند.
رباطی با تأکید بر برپایی غرفه های آموزشی و نمایشگاه های بهترین ها از دوریختنی ها یاد آور شد: در این برنامه ها علاوه بر آموزش تئوری تفکیک پسماند آموزش عملی نیز ارائه و ۲۶۲ عدد مخزن و کارتن پلاست، ۳۰۰ کیلوگرم کیسه ویژه پسماند و ۴ هزار و ۵۰۰ بروشور با محوریت پسماند در بین شهروندان توزیع شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/yoitH

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا