اجتماعیشهری، جامعه

آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند در مساجد و بوستان های منطقه ۱۳

جامعه اقتصادی ؛اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۳ اقدام به اجرای طرح تفکیک پسماند با هدف حفظ محیط زیست شهری در مساجد و بوستان های منطقه کرد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: با هدف ترویج فرهنگ تفکیک و کاهش پسماند از مبدا و ضرورت حفاظت از محیط زیست، کارگاه های آموزشی در مساجد نواحی چهار گانه برگزار شده است.
او با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند همسو با طرح کاپ و مدیریت بهینه پسماند ها به اجرا درآمد ؛ افزود : از ابتدای سال تاکنون، ۲۶۰ نوبت مراجعه به مساجد برای جمع آوری و تفکیک پسماند و آموزش نمازگزاران انجام شده است.
شهردار منطقه۱۳ به آموزش چهره به چهره به شهروندان دربوستان ها اشاره کرد و اظهار داشت : آموزشگران اداره بازیافت با حضور در بوستان ها، ضمن آموزش چهره به چهره به شهروندان ، کیسه های بازیافت و بروشور های آموزشی را بین شهروندان توزیع کردند.
محمد هادی علی احمدی با تاکید بر اینکه ،تغییر و اصلاح سبک مدیریت پسماند با آموزش و فرهنگسازی میسر می شود، خاطر نشان کرد :همزمان با طرح بهاران خدمت، طرح آموزش مراکز تجاری ومسکونی همراه با توزیع کیسه های زباله پسماندخشک توسط آموزشگران اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/qahcs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا