اجتماعیشهری، جامعه

آموزش ۱۸۰ جوان فعال کارآفرین با اصول کارآفرینی در محلات منطقه ۱۵

 
اقتصاد جامعه؛نخستین دوره آموزشی نوآوری و کارآفرینی با هدف ترویج نوآوری و کارآفرینی برای ۱۸۰ جوان فعال منطقه ۱۵ در حال برگزاری است.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبرمختاری معاون فرهنگی و اجتماعی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی و با هدف آشنایی با اصول نوآوری و کارآفرینی، ترویج خلاقیت، ایده‌پردازی، نوآوری و کارآفرینی؛ از ۳۰ تیر در سرای محلات آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.
وی به تشریح سرفصل های این کارگاه‌های آموزشی پرداخت و گفت: مهارت‌های عام خلاقیت، ارتقای توانایی در خلاقیت و ایده‌پردازی برای رسیدن به نوارزش‌آفرینی، تفکر و اندیشه‌ورزی، خلاقیت و ایده‌پردازی (آشنایی با انواع خلاقیت علمی، فناورانه، صنعتی و …)، ارتباط مؤثر، فنون مذاکره، تکنیک فروش، آشنایی با تدوین کسب و کارجرأت‌ورزی، مدیریت زمان و تکنیک‌های خلاقیت سرفصل‌های اصلی این برنامه است.
مختاری با اشاره به اینکه این کلاس آموزشی رایگان در سراهای محله مشیریه، رضویه، مظاهری، مطهری، ابوذر، شوش، افسریه شمالی و جنوبی در حال انجام است افزود: در پایان گواهینامه تایید شده جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگان ارائه می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ابراز امیدواری کرد این دوره ها تداوم داشته و در آینده نیز شاهد برگزاری هرچه گسترده تر دوره های سازنده به ویژه برای جوانان منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ymFOs

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا