اجتماعیشهری، جامعه

اجرای طرح کریمه در شمال شرق پایتخت

جامعه اقتصادی ؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح کریمه ویژه فرزندان زنان سرپرست خانوار که در درسهای مختلف ، پایه تحصیلی ضعیفی دارند، خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “اسمعیل قضاتلو” با اعلام خبر گفت: اجرای طرح کریمه با هدف تقویت درسی فرزندان دانش آموز زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱ آغاز و تاکنون تعداد ۵۰ نفر از دختران و پسران دانش آموز زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

او افزود: این کلاس ها همچنان به منظور تقویت آنها در پایه های درسی ضعیف در حال برگزاری است .

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه با اعلام مشارکت مجتمع آموزشی دانش در برگزاری این طرح گفت : با مشارکت مجتمع آموزشی دانش، پس از شناسایی و معرفی دانش آموزان ، نسبت به آموزش رایگان ایشان در پایه های مختلف درسی اول تا دوازدهم اقدام شده است .

قضاتلو به بازدید از مجتمع آموزشی دانش اشاره کرد و افزود : به منظور ارزیابی نحوه حضور دانش آموزان تحت پوشش این طرح و بررسی وضعیت درسی آنها از مجتمع آموزشی دانش در فلکه دوم تهرانپارس بازدید به عمل آمد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان اعلام کرد : مقرر شده تا دانش آموزانی که در این طرح نمرات مطلوب کسب می کنند از یک دوره تشویقی آموزشی رایگان شنا برخوردار شوند و به همین منظور این دانش آموزان توسط مدیریت مجتمع دانش به اداره امور بانوان منطقه ۴ معرفی خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/tORDo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا