اجتماعیشهری، جامعه

اجرای طرح کمکهای مومنانه به نیازمندان منطقه چهارتهران

‍ اق جامعه|،معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از توزیع سبد کالا و کمک های مومنانه در میان خانواده های کم برخوردار ، با همکاری خیرین خبر داد .

” محمد خادمی” با بیان این خبر افزود: یکی از رویکردهای مهم شهرداری تهران در دوران شیوع کرونا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، اجرای طرح نذر مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و افراد کم برخوردار با همکاری سراهای محله ۲۰ گانه منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت.
او در ادامه گفت : در طرح نذر غدیر انواع کمکهای مردمی شامل پک بهداشتی ( ماسک ، دستکش و مایع ضد عفونی کننده ) ، سبد کالا ، غذای گرم ، گوشت نذری با کمک خیرین و تشکلهای مردمی و محلی در بین خانواده های نیازمند منطقه توزیع شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با اشاره به ارائه خدمات رایگان پزشکی برای خانواده های کم برخوردار منطقه گفت : ارائه خدمات رایگان پزشکی شامل تب سنجی ، مشاوره و چکاپ پزشکی و انجام تست قند خون و اندازه گیری فشار خون با مشارکت خیرین و خادمیاران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در محلات منطقه در حال انجام است.
او همچنین به اهدا جهیزیه در یکی از محلات کم برخوردار منطقه اشاره کرد و افزود : با کمک گروه جهادی و سرای محله گلشن نسبت به تهیه دو سری جهیزیه اقدام و به خانواده های شناسایی شده تحویل داده شد.
خادمی در پایان اعلام کرد : این حرکت مومنانه و خداپسندانه در ماه های محرم و صفر نیز ادامه خواهد داشت .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/JAnm3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا