اجتماعیشهری، جامعه

اجرای طرح کمک های مومنانه به نیازمندان

اقتصاد جامعه؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح کمک های مؤمنانه به نیازمندان خبر داد و گفت: همزمان با ولادت باسعادت پیامبر بزرگ اسلام(ص) و هفته وحدت، حدود ۱۲۰۰۰۰ قلم سبد کالا بین نیازمندان منطقه ۴ توزیع شد.

“محمد خادمی” با اعلام این خبر و با بیان اینکه متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا مشکلات معیشتی فراوانی برای بسیاری از خانواده های کم برخوردار جامعه ایجاد شده است، افزود : یکی از اهداف مهم شهرداری تهران در دوران شیوع کرونا اجرای طرح نذر مومنانه با هدف کمک به نیازمندان بوده است و به همین منظور، توزیع دوازده هزارو ۱۵۰ قلم سبد کالا ، گوشت نذری ، اقلام بهداشتی ، غذای گرم و هدایای نقدی در میان خانواده های کم برخوردار ، با همکاری خیرین منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد : در این طرح با مشارکت مرکز خدمات اجتماعی ، خیرین و تشکلهای مردمی محلی منطقه ، پس از شناسایی خانوارهای نیازمند سطح منطقه نسبت به توزیع انواع کمکهای مردمی شامل اقلام بهداشتی ( ماسک ، و مایع ضد عفونی کننده ) به تعداد تقریبی ۱۱۰۰۰ قلم ، سبد کالا ، غذای گرم و گوشت نذری و حدود ۱۰۰۰ سبد کالا به همراه هدایای نقدی اقدام شد .
خادمی همچنین با اشاره به برپایی غرفه های عرضه اقلام بهداشتی برای عموم شهروندان گفت : از دیگر فعالیتهای انجام شده در این ایام برپایی غرفه توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح با مشارکت خیرین ، گروه های بسیج و جهادی سطح منطقه است.
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اجرای طرح کمک های مومنانه تا اطلاع ثانوی در سطح منطقه ادامه دارد .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/jGWAT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا