اجتماعیشهری، جامعه

اجرای بیش از ۱۳۰۰۰ متر مربع پیاده روسازی در قالب پروژه های توسعه محله ای در سال ۱۴۰۳

جامعه اقتصادی :شهردار منطقه ۱۲ بر اجرای پروژه های توسعه محله ای با اولویت استانداردسازی وساماندهی پیاده روها و اجرای بیش از ۱۳۵۶۵ متر مربع پیاده رو سازی در سال ۱۴۰۳ در منطقه خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحید رضا انارکی محمدی گفت:با نگاه ۳۶۰ درجه واجرای پروژه‌های توسعه محله ای ،استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور، ایجاد نظم بصری و ساماندهی پیاده‌روهای شهری در دستور کار معاونت فنی وعمران منطقه قرار گرفته است .

شهردار منطقه۱۲ با اشاره به ۶۹ پروژه توسعه محله ای در دست اجرا ی منطقه در سال ۱۴۰۳،پیاده رو سازی را از اولویت های اصلی دانست وافزود : از ۱۳۵۶۵ متر مربع پیاده روسازی در نظر گرفته شده ؛ ۴۶۵۰ متر مربع آن به اتمام رسیده است .

وحیدرضا انارکی محمدی افزود: پیاده روسازی در خیابان امید به ترتیب از ۱۸۰۴ ،۳۵۰ مترمربع آن ، خیابان درخشان از ۲۲۰۰ ، ۱۰۰۰ متر مربع آن ،خیابان قادری از ۱۷۵۰ متر مربع آن ، ۱۱۰۰ متر مربع آن و خیابان جمهوری از ۲۳۲۰، ۱۸۰۰ متر مربع آن به پایان رسیده است و در خیابان‌های ۱۵ خرداد ،برهنه و…نیز اجرایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: جمع آوری آبهای سطحی ، همچنین روانسازی عبور و مرور در قالب اصلاح هندسی و ایجاد رفیوژ میانی و روکش و مرمت آسفالت در منطقه از دیگر طرح های توسعه محلی خواهد بود.

وحید رضا انارکی محمدی اجرای پروژه های توسعه محله ای در مناطق را از مگاپروژه ها مؤثرتر دانست و گفت: مردم از مدیریت شهری انتظار رسیدگی به محله، کوچه و معابر خود را دارند و به ویژه در مناطق محروم اجرای پروژه‌های توسعه محله ای و من شهردارم، رضایت بیشتری از مردم را به دنبال خواهد داشت.
 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Vrqba

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا