اجتماعیشهری، جامعه

اجرای بیش از ۴هزار مترطول نهرسازی در معابر منطقه ۱۰ پایتخت

‍ اقتصادجامعه؛معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ گفت: بیش از ۴ هزار مترطول نهرسازی از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است.

به گزارش  اقتصادجامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهران ماندگار گفت: یکی از مهمترین دغدغه ها و وظایف مسئولان شهری توجه به مسائل حوزه فنی و عمران و مبحث نگهداشت شهر است که می بایست از طریق برنامه ریزی دقیق و گسترده در راستای خدمت رسانی مطلوب و جلب رضایت شهروندان اجرا شود

با همین رویکرد بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از طریق بازدیدهای میدانی طرح ترمیم و بازسازی انهار فرسوده سطح محلات به منظور رفع مشکل انهار، هدایت آب های سطحی و رفع نقاط آبگیر، همچنین جلوگیری از مشکلات زیست محیطی در منطقه ۱۰ اجرا شد.

وی یادآور شد: طرح مذکور در سطح محلات ۱۰ گانه در بزرگراه یادگار امام (ره)، بلوار بریانک و فرعی های خیابان های شهید میرسلطانی، شهید ملکی، شهید حسینی، شهید کاظمی، شهید نوری، شهید محبوب مجاز، هاشمی، شهید رنجبر، شهید غفوری، شهید اکبری و سه راه اکبرآباد به طول ۴۴۹۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان به اتمام رسید .

معاون فنی و عمرانی منطفه تصریح کرد: اجرای پروژه های عمران شهری در سطح منطقه با تاکید بر رعایت شاخصه های زیست محیطی کمک شایانی در ارتقای کیفیت زندگی در منطقه می نماید.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/saXHq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا