اجتماعیشهری، جامعه

اجرای دومین مرحله طرح “نت” در پایگاه های مدیریت بحران منطقه ۴

اقتصاد جامعه؛رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای دومین مرحله طرح “نت” خبر داد و افزود: در این طرح تجهیزات امداد و نجات موجود در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران منطقه ۴ پایش و رفع مشکل می شوند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، “محمدعلی فیاض” با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه های ابلاغی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درخصوص نگهداری و تعمیر تجهیزات امداد و نجات و به منظور افزایش آمادگی لازم جهت مواجهه با پیامدهای ناشی از حوادث، با حضور نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تجهیزات امدادی این ستاد تست و بررسی شد.
او افزود: منطقه ۴ دارای ۸ پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران فعال است و در طرح “نت” تجهیزات و امکانات موجود در این پایگاه ها در صورت وجود مشکل تعمیر و رفع مشکل خواهند شد.
رییس ستاد مدیریت بحران منطقه شهرداری ۴ تهران در ادامه از نصب ۲ دکل تماس اضطراری خبر داد و افزود: به منظور برقراری تماس های اضطراری در مواقع بحرانی و پیش بینی قطع تماس های تلفنی در این مواقع، ۲ دکل اضطراری در نواحی یک و ۶ منطقه ۴ نصب و راه اندازی شده است.
فیاض تصریح کرد: با جانمایی و نصب این دکل ها در شرقی ترین و غربی ترین نقطه منطقه ۴، خدمات رسانی به شهروندان این منطقه در مواقع بروز بحران توسط سازمان های خدمات رسان افزایش خواهد یافت.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/dmha7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا