اجتماعیشهری، جامعه

شهردار منطقه۹ خبر داد؛

اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان شمشیری

جامعه اقتصادی؛ شهردار منطقه۹ از اتمام طرح الگوی خدمت در خیابان شمشیری حد فاصل بزرگراه آیت الله سعیدی تا خیابان دانشگاه هوایی به طول ۹۰۰متر تا نیمه اول سال۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف رفع مشکلات زیست محیطی از قبیل آب ماندگی، بوی نامطبوع و جانوران موذی عملیات عمرانی خیابان شمشیری در منطقه۹ در حال اجراست.

وی افزود: پس از جمع آوری کانال آب‌های سطحی، هدایت روان آب ها از رو سطحی به زیر سطحی از طریق لوله های کاروگیت به قطر ۸۰۰ میلی‌متر انجام شده و نسبت به تغییر مقطع نهر به جدول کانیو جانبی و مناسب سازی معبر مذکور اقدام می‌شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: طول اجرای تغییر مقطع خیابان شمشیری ۹۰۰متر می باشد که با اتمام عملیات لوله گذاری، نصب منهول ها اجرایی شده و شبکه های زباله گیر در حال اجراست و بزودی نسبت به جدول گذاری و پیاده روسازی، اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت، اقدامات لازم انجام می‌شود.

مرتضوی یادآور شد: عملیات عمرانی شبکه آبهای سطحی خیابان شمشیری از نیمه آذر ماه سال جاری شروع شده و در نیمه اول سال۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

لازم به ذکر است مقرر شده  تا طرح الگوی خدمت در خیابان های شمشیری، استاد معین و طالقانی در منطقه۹ اجرایی شود که طرح مذکور در خیابان شمشیری در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به صورت کامل اجرایی می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/88faS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا