اجتماعیشهری، جامعه

احیای حق شهروندی در محله هرندی

اقتصاد جامعه؛ بختیاری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۲ شهرداری تهران گفت: جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان هدف اصلی ساماندهی و جمع آوری سد معبر اصناف محله هرندی و بازار امین السلطان است.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۱۲؛ بختیاری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۲ گفت: هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین سلطان جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان است.

بختیاری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۲ گفت: در راستای دستور شهردار تهران و شهردار منطقه ۱۲ طرح ساماندهی محلات منطقه ۱۲ با همکاری عوامل شهربان انجام شد.

وی بیان کرد: هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین سلطان جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان است.

شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱۲ متذکر شد: یکی دیگر از اهداف این طرح جمع آوری انبارهای غیر مجاز محله هرندی و بازار امین السلطان که حدود ۱۵ واحد تجاری بود انجام شده است.

وی در پایان تاکید کرد: تمام سعی ما این است که محله هرندی را برای سکونت و گردشگری مهیا کنیم تا خانواده‌ها بتوانند به راحتی هم برای زندگی و هم برای گردش، تفریح و خرید در این محله تردد و سکونت کنند.

احیای حق شهروندی در محله هرندی

احیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندیاحیای حق شهروندی در محله هرندی

احیای حق شهروندی در محله هرندی

منبع روابط عمومی: اکبر کشاورز معتمدی

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/hB3li

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا