اجتماعیشهری، جامعه

بهسازی ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو هاشمی غربی

جامعه اقتصادی :شهردار منطقه۹ از بهسازی و مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس های تندرو منطقه خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بهبود دوام و کارایی محدوده توقف اتوبوس‌های تندرو در ایستگاه های سامانه اتوبوس های تندرو گفت: به منظور کاهش کندی تردد و ایجاد امکان بهره برداری مستمر از خطوط تندرو ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو هاشمی غربی مقاوم سازی خواهد شد.
▫️مرتضوی درادامه گفت: افزایش ایمنی شهروندان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است که لازمه آن بهسازی و مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس های تندرو منطقه است.

وی خاطر نشان کرد: کاهش هزینه های بالای اصلاح و تجدید روسازی آسفالتی نیز از دیگر دلایل بررسی پروژه مقاوم سازی ایستگاه‌های سامانه اتوبوس های تندرو می باشد.
وی افزود: در قالب این پروژه ۱۵۰ مترمربع از سطح توقفگاه ایستگاه سامانه اتوبوس های تندرو در مسیر سامانه ۲ اتوبوس های تندرو در بزرگراه آیت الله سعیدی تندرو پس از زیرسازی بستر با کفپوش بتنی مقاوم تحکیم و بهسازی می‌شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: این عملیات براساس دستورالعمل جاری نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۲ آغاز و در کمتر از یک ماه به بهره برداری خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/D0hmr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا