اجتماعیشهری، جامعه

اجرای «طرح تهران خانواده» در منطقه ۷

جامعه اقتصادی ؛معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ از اجرای طرح تهران خانواده در سطح این منطقه خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ : محسن راجی معاون اجتماعی فرهنگی این منطقه با اعلام این خبر افزود : طرح تهران خانواده با محوریت قراردادن خانواده به دنبال تغییر رویکرد در مدیریت شهری است. به گونه ای که در تمام بخش های مدیریتی و سیاسی نه تنها خانواده واحد تصمیم گیری شود، بلکه خانواده به عنوان یک نهاد در کنار سایر نهادهای مشارکت کننده در مدیریت شهری به رسمیت شناخته شود.
وی ادامه داد: از این رو اداره امور بانوان منطقه ۷ در اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور شهروندان مجرب، پروژه ” تهران خانواده ” را طی ۸ جلسه تسهیلگری در نواحی پنجگانه برگزار می نماید . راجی گفت : این طرح بر اساس سه رویکرد کلی : سیاستهای دوستدار خانواده ، سیاستهای پیوست خانواده و سیاستهای خانواده محور اجرا خواهد شد.
معاون شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: در این راستا شهروندان منطقه ( اعم از مردان ، زنان ، کودکان ، نوجوانان ، سالمندان و افراد دارای ویژگی های خاص به شرکت در این کارگاه ها به بیان شاخص های تهران خانواده و ایده ها، پیشنهادات و انتقادات خود در این مسیر می پردازند و در نهایت خروجی این نشست ها طی ساختار مشخص به مبادی ذیربط برنامه ریزی و سیاست گذاری ارسال می گردد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/iQC3E

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا