اجتماعیشهری، جامعه

اجرای طرح های رنگ در شهر به همت شهرداری منطقه ۱۳

 

اقتصاد جامعه؛ شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص کاربرد موثر رنگ در منطقه ۱۳ از اجرای طرح های  رنگ در شهر شامل طراحی و ترسیم نقاشی دیواری زیبا و چشمنواز، رنگ آمیزی تجهیزات بوستان ها ، المان و مبلمان های شهری  در این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه گفت : با توجه به سیاست شهردار تهران درباره شاد کردن شهر و استفاده از رنگ های چشمنواز برای تلطیف روحیه شهروندان، با انتخاب چندین محور در نواحی چهار گانه ، نسبت به  رنگ آمیزی دیوارها ، جداره های بزرگراه ها و نقاشی های دیواری زیبا و چشم نواز  در محدوده اقدام شد تا محله ها را بیش از گذشته برای شهروندان دلپذیر و زیبا کنیم .

وی با اشاره به طراحی و اجرای نقاشی دیواری  جداره خیابان سی متری نیروی هوایی حد فاصل میدان کلاهدوز و مسیل منوچهری گفت : در این طرح  با استفاده از رنگ های شاد ، ۶۵۰ متر مربع از دیوار مذکور با  ترسیم دوچرخه های رنگی با مشارکت دانش آموزان و دانشجویان زیباسازی شد.

شهردار منطقه با اشاره به تشکیل کارگروه رنگ ادامه داد : رنگ آمیزی تجهیزات بوستان ها ، المان و مبلمان های شهری برای ایجاد محیطی با نشاط ازدیگر اقدامات این منطقه است.

به گفته وی  پله های ۱۸ دستگاه پل عابر پیاده معمولی و مکانیزه  نیز رنگ آمیزی شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/st8gb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا