اجتماعیشهری، جامعه

اجرای طرح همگام با ورزش در منطقه ۱۵

‍ اقتصاد جامعه؛طرح «همگام با ورزش» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و با شعار تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام در منطقه ۱۵ آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این طرح به همت اداره تربیت بدنی منطقه و سازمان ورزش شهرداری تهران به مدت ۴ روز با هدف ایجاد روحیه فعالیت گروهی و ارتقای روحیه ورزشی و نشاط شهروندان به اجرا درمی آید.

به گفته او؛ سمبل این طرح ورزشی پرچم مقدس ایران است که روز گذشته توسط ورزشکاران و اسکیت بازان منطقه ۲۰ به تیم کبدی و فوتبال منطقه ۱۵ تحویل شد و ما نیز پس از پایان این طرح پرچم مقدس کشور را تحویل منطقه ۱۶ خواهیم داد.

مختاری اضافه کرد: در این طرح پرچم ایران توسط ورزشکاران منطقه در مکان های ورزشی، تاریخی و فرهنگی منطقه برافراشته خواهد شد.

معاون امور اجتماعی فرهنگی منطقه در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از شهروندان، ورزشکاران، قهرمانان ورزشی و هیات های ورزشی ، برای ترویج ورزش برای صلح و توسعه در این طرح دعوت کرد.

او در پایان با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روح انسان و تقویت روحیه نشاط در خانواده‌ها افزود: ورزش به اندازه ای توانمند است که می تواند بستری جهانی برای یادگیری ارزشها ایجاد کند.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/hYGX0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا