اجتماعیشهری، جامعه

اجرای طرح پایش کارآفرینان در سرای محلات ۱۳ گانه منطقه۱۳

جامعه اقتصادی ؛محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح پایش کارآفرینان در سرای محلات منطقه خبرداد.

به گزارش اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳؛ محمد هادی علی احمدی گفت: حمایت از جامعه کارآفرینان به عنوان افراد خلاق و بسترساز برای ایجاد فرصت های تازه در راستای اشتغال‌زایی و حرکت در راستای توسعه اقتصادی و اجتماعی از اولویت های مهم مدیریت شهری است.

محمد هادی علی احمدی در ادامه با اشاره به بازدید نمایندگان سازمان رفاه خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران از سرای محلات گفت: پس از بررسی ، ارزیابی و تهیه لیست کارآفرینان که در بیشتر در زمینه خیاطی لباس ، تهیه کیف وکفش فعال هستند؛ کد تاییدیه به ایشان داده خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: پس از تایید نهایی کارآفرینان توسط سازمان رفاه خدمات ومشارکت های اجتماعی، این افراد برای عرضه دستاوردهای خود در نمایشگاه ها و فضاهای مرتبط با حوزه شهری، توسط شهرداری منطقه ۱۳ حمایت می شوند.

وی در ادامه تاکید کرد:جمعیت قابل توجه دانش‌آموختگان دانشگاهی که در واقع سرمایه کشور محسوب می شوندنیازمند کار هستندو برای اینکه بتوانیم از حضور این افراد در راستای توسعه کشور استفاده کنیم باید شرایط خاصی را تعریف کنیم و در واقع این موضوع می بایست به عنوان یک مهم مورد توجه شهرداری و سازمان های ذیربط باشد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/R2n9L

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا