اجتماعیشهری، جامعه

اجرای طرح «کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه» د رمنطقه ۲۲ تهران

اقتصاد جامعه؛طی مراسمی با حضور شهردار منطقه ۲۲ و مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، طرح «کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در زندگی آپارتمانی و محیط همسایگی» برای نخستین بار در محله سرو آزاد منطقه ۲۲ اجرا شد.
به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ، این طرح که با حمایت های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در جهت ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی و تقویت مسئولیت پذیری شهروندان برای نگهداشت و مراقبت از فضای سبز و تقویت مشارکت شهروندان در ارتقای زیبایی منظر محیط سکونت و بهبود روابط همسایگی آغاز شد.
مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۲۲ در این مراسم طی سخنانی، گفت: اجرای این طرح ها می تواند مشارکت خانواده ها را بیشتر کند و فرصتی برای تقویت تعاملات همسایگان و مسئولیت پذیری بیشتر آنان برای حفظ و ارتقاءکیفیت محیط زندگی و زیبایی هرچه بیشتر محیط پیرامونی ایجاد کند.
وی پرکردن اوقات فراغت، مهارت افزایی و ارتقای آگاهی شهروندان در حوزۀ گل و گیاهان و احساس تعلق بیشتر نسبت به محیط همسایگی را از دیگر اهداف موثر این طرح برشمرد.
گفتنی است در این مراسم علاوه براجرای طرح کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه، کارناوال آموزشی ترویجی، با اجرای برنامه های شاد موضوعات همسایگی و محیط زیستی نمایشگاه زیست محیطی محله نیز بزگزار شد.
همچنین در این مراسم شورایاری و ساکنان محله سروآزاد نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/j8HUV

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا