اجتماعیشهری، جامعه

اجرای عملیات پیاده رو سازی در خیابان مخبر

جامعه اقتصادی :شهردارمنطقه ۱۴ از اجرای عملیات پیاده روسازی و جدول گذاری در محلات و معابر منطقه درراستای عملیاتی شدن طرح خدمت بر اساس اولویت بندی خبر داد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی با اشاره به ارتقاء کیفیت و مناسب سازی پیاده رو‌های منطقه به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری در دستور کار است، افزود: در حال حاضر، عملیات پیاده رو سازی از جمله در خیابان مخبر باتوجه به مطالبه شهروندان با فوریت انجام شد.

وی افزود: بر این اساس بیش از ۵ هزار متر طول عملیات نهر و جدول گذاری در بسیاری از خیابان ها از جمله سرلکی، عطایبی، ولیعصر غربی و … انجام شده است.

وی با بیان اینکه این فعالیت ها با رضایتمندی ساکنان و اهالی محلات همراه بوده است، گفت: پیاده رو سازی و ایجاد فضای مناسب برای عابران پیاده از لحاظ زیبا سازی شهری وهمچنین تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ها محسوب می‏شود.

شهرابی یادآورشد: از این رو با رصد و بازدیدهای کارشناسان، بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ روها در راستای طرح خدمت و برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان انجام می شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/dGqd1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا