اجتماعیشهری، جامعه

اجرای مسابقات چالشی ضربات پنالتی در منطقه ۱۲

‍ اقتصاد جامعه؛رئیس اداره ورزش قلب طهران از مسابقات چالشی ضربات پنالتی ویژه آقایان در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای عودلاجان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌اکبر رحیم زاده رئیس اداره ورزش قلب طهران با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور ۴۰ نفر از علاقمندان در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای عودلاجان برگزار شد.

▫️رئیس اداره ورزش قلب طهران در ادامه گفت: برای پیشگیری از روزمرگی بویژه دراین ایام، رقابت‌های ورزشی در فضاهای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در راستای ایجاد نشاط، شادابی و انرژی به شهروندان قلب طهران انجام شد.

▫️او اضافه کرد: اداره ورزش آقایان همچنین در نظر دارد مسابقات چالشی ضربات پنالتی در زمین چمن را برای رده سنی زیر ۱۶ سال و با هدف ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی، افزایش سلامتی، آسایش جسمی، فکری، کمک به اصلاح شیوه زندگی و بهبود کیفیت زندگی افراد، ترویج ورزش و فراهم کردن فرصت مسابقه برای گروه پایه و گسترش روابط اجتماعی مناسب درمیان گروه های پایه است و در پایان مسابقات به نفرات برتر جوایزی اهداء شد./خبرطهرون

#روابط_عمومی_شهرداری_منطقه۱۲

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/kwjaQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا