اجتماعیشهری، جامعه

اجرای پروژه های مستمر وغیر مستمر ، منعکس کننده عملکرد منطقه است

جامعه اقتصادی:شهردار منطقه ۱۲ در جلسه شورای معاونان و مدیران منطقه بر اجرای دقیق و کامل پروژه ها ی مستمر وغیر مستمر منطقه در زمان معین شده تاکید کرد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از همه معاونت ها و شهرداران نواحی در اجرای طرح های نگهداشت و پروژه‌های مستمر و غیر مستمر، از دو معاونت خدمات شهری ومحیط زیست و اجتماعی و فرهنگی منطقه در راستای حضور فعال در میهمانی ۱۰ کیلومتری و سامان بخشی آسیب های اجتماعی بطور ویژه قدردانی کرد.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه بر اجرای طرح های ۳۶۰ درجه ، تحول بیست گانه و الگوی خدمت تاکید کرد و افزود: این طرح ها به ترتیب شهرداران نواحی، معاونان مناطق و شهرداران مناطق را مخاطب خود قرار داده است و از آن ها برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان،مطالبه گر است.

وی در ادامه با تاکید بر اجرای فاز دوم طرح ۳۶۰ درجه ، نقاط قوت و ضعف فاز اول طرح ۳۶۰ درجه را الگویی برای اجرای بهتر مرحله دوم این طرح دانست که می توان با هماهنگی، هم افزایی و مشارکت شاهد تغییرات محسوس در معابر، میادین و تقاطع‌ها و کسب رضایتمندی شهروندان باشیم.

وحیدرضا انارکی محمدی تصریح کرد: از اهداف طرح ۳۶۰ درجه برخورداری کل شهر تهران از مزایای طرح در فازهای مختلف است تا هر نقطه‌ای که انتخاب می‌شود معضلات اجتماعی، عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی و..آن مرتفع و به نقطه بعدی توجه شود.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه پروژه‌های احداثی را کارنامه منطقه عنوان کرد و ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به پروژه ها گفت: باید تلاش کنیم تا پروژه ها در زمان بندی اولیه که هنگام آغاز کار مشخص شده است ، به پایان برسد.

وحید رضا انارکی محمدی اولویت مجموعه مدیریت شهری را ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان اعلام کرد که در این زمینه مدیریت منطقه تلاش دارد برای ایجاد بسترهای مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و نیازمندی‌های آن گام بردارد.

وی درادامه بر استفاده بهینه از سرمایه و منابع موجود و برنامه‌ریزی دقیق در تکمیل پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری منطقه با تمام توان فعالیت‌های عمرانی را در راستای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی دنبال می‌کند و تلاش دارد تا پروژه‌ها و طرح‌های شهری را متناسب با برنامه زمان بندی پیش ببرد.

شهردار منطقه ۱۲ اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی طراحی مناسبی با ویژگی‌های نظارت پذیری، تعهد مدیران، ارتباط پذیری بهتر و… صورت گرفته و در آن راه‌‍ های شناسایی مسائل و مشکلات در پیشبرد برنامه‌ها و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است.

وحیدرضا انارکی محمدی بر چگونگی کمی و کیفی ، نحوه اجرای پروژه‌ها و هماهنگی‌های لازم با پیمانکاران و مشاوران طرح و نظارت لازم بر حسن اجرای کار و موانع احتمالی که می‌تواند در کاهش سرعت پروژه‌ها تأثیر گذار باشد نیز تاکید کرد.

وی در پایان از معاونان و مدیران ذیربط خواست تا به مسئله آسفالت معابر، تبدیل انهار به کانیو، و اقدام محسوس و تاثیر گذار در معابر منتخب طرح الگوی خدمت ، توجه ویژه ای کنند.

در پایان مدیر اداره پایش منطقه در قالب پاورپوینت، وضعیت پیشرفت فیزیکی، ریالی و رتبه بندی منطقه نسبت به مناطق دیگر در اجرای پروژه های مستمر و غیر مستمر را تشریح کرد.

معاونان فنی و عمرانی و اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز ضمن اعلام پروژه های عمرانی توسعه محله ای و احداثی منطقه و روند پیشرفت آن ها، به لزوم تسریع در اجرای برخی پروژه ها با توجه به اولویت آن ها نیز اشاره کردند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ZGZzY

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا