اجتماعیشهری، جامعه

اجرای ۳۸ پروژه توسعه محله ای در بخش مرکزی شهر تهران آغاز شد

‍اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: اجرای ۳۸ پروژه توسعه محله ای در بخش مرکزی شهر تهران با هدف بهسازی محیطی ، مناسب سازی معابر و پیاده روسازی، ساماندهی فضا و تأمین خدمات در حال انجام است.
به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، نصراله آبادیان با بیان این که مطالعات ارزیابی تأثیر اجتماعی و فرهنگی ۳۸ پروژه کوچک مقیاس پیش از این انجام شده است؛ گفت: این پروژه ها با توجه درخواست های ساکنان محله ها احصاء شده و عملیات اجرایی آن ها نیز بر اساس برنامه زمانبندی از سوی معاونت های فنی و عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک ، اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست در دست اجراست.
آبادیان افزود: اجرای برخی از این پروژه ها به صورت مشارکتی با معاونت خدمات شهری و محیط زیست، سازمان نوسازی شهر تهران، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ، مدیریت بافت تاریخی ودفتر نوسازی محله انجام خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به این که پروژه های توسعه محله ای با هدف بهسازی محیطی ، ساماندهی فضا و تأمین خدمات و مناسب سازی معابر و پیاده روسازی انجام خواهد شد؛ ادامه داد: احداث و تجهیز پاتوق محله، مناسب‎سازی پیاده‎روهای شهری برای گروههای آسیب‎پذیر (معلولین، سالمندان و کودکان)، موضوعات خاص هر محله و احداث کاربریهای فرهنگی و ورزشی کوچک مقیاس در سطح محله ها مد نظر است.
آبادیان همچنین بیان کرد: پروژه های کوچک مقیاس در محله های شیخ هادی ، انقلاب ، امیریه ، منیریه ، فروزش ،قلمستان ، جمهوری ، حشمت الدوله ، مخصوص ، سلامت ، هلال احمر ، راه آهن ، انبار نفت، عباسی و آگاهی در حال انجام است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/XI3fd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا