اجتماعیشهری، جامعه

‍ در بازدید میدانی شهردار منطقه۱۳ مطرح شد؛

احداث بازار میوه و تره بار و دیوار مالون در محله سرخه حصار

جامعه اقتصادی؛در ادامه بازدیدهای میدانی شهردار منطقه۱۳ از محلات، محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه به اتفاق جمعی از معاونان و معتمدان محلی از محله سرخه حصار بازدید کرد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در بازدید میدانی شهردار منطقه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، کلیه مسائل و موضوعات ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و.. به صورت معبر به معبر مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین، ضمن رصد وضعیت محله به لحاظ موضوعات نگهداشت شهر، ظرفیت ها و مشکلات محله شناسایی شد .
در بازدید میدانی شهردار منطقه۱۳ از محدوده محله سرخه حصار، چندین مورد مطرح شد که از آن جمله می توان به ایجاد جایگاه بازار میوه و تره بار نبش کوی نیروی هوایی، احداث دیوار مالون در کوچه البرز، نصب نرده های ترافیکی در حاشیه بزرگراه شهید یاسینی و بازپیرایی سرویس بهداشتی بوستان نیروی هوایی اشاره کرد .
علی احمدی ضمن بازدید از محله سرخه حصار ، بر توجه به محلات با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه های توسعه محله ای در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار تاکید کرد.
محله سرخه حصار از لحاظ موقعیت جغرافیایی به صورت خطی، از سه راه تهرانپارس، ما بین خیابان دماوند و بزرگراه شهید یاسینی در جهت شرق امتداد یافته است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/sdMGU

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا