اجتماعیشهری، جامعه

مراحل پایانی احداث دو ساختمان اسکان کارگری در شمال شرق تهران

جامعه اقتصادی ،معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از مراحل پایانی و اتمام کار انشعابات دو اسکان کارگری این منطقه خبر داد و گفت: با نصب انشعابات آب ، برق و گاز دو ساختمان اسکان کارگری جعفر پناه و اسکان کارگری ناحیه ۳و ۷  در مراحل پایانی قرار گرفتند.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴  تهران ، ” نادر حیدرزاده”  با اعلام این خبر گفت : با توجه به احداث دو ساختمان اسکان کارگری در این منطقه و عدم هرگونه تاسیسات زیر ساختی در محل این ساختمانها  ، لذا با هماهنگی و پیگیری های به عمل آمده نسبت به لوله گذاری آب و انشعابات گاز و برق هماهنگی های  لازم صورت گرفته است.

معاون شهردار این منطقه در ادامه افزود: توسعه شبکه آب به طول ۵۵۰ متر انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته و انشعاب گاز  به طول ۵۰۰ متر  در حال لوله گذاری است و همچنین  جهت تامین برق نیز نسبت به اخذ انشعاب برق ۳ فاز ۵۰ آمپر اقدام و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

او در خصوص اتصال برق اسکان کارگری ناحیه ۳و۷ گفت: با توجه به عدم وجود شبکه برق و آب نسبت به توسعه شبکه ، کابل گذاری و نصب ترانسفور ماتور هوایی و تامین برق ساختمان اقدامات لازم بعمل آمده ، همچنین در خصوص تامین آب پس از لوله گذاری به طول ۲۰۰ متر از خیابان هنگام تا ساختمان اسکان گارکری در خصوص  نصب انشعاب مجموعه نیز اقدام شده است .

حیدرزاده در ادامه افزود: انشعاب گاز اسکان کارگری منوط به محوطه سازی و احداث دیوار پیرامونی میباشد که پس از اجرای این عملیات علمک گاز نیز در محل نصب خواهد شد .

گفتنی است معاونت فنی و عمرانی در همه این مراحل  زمان را به حداقل رسانده تا خللی در روند تکمیل ساختمان اسکان کارگری ایجاد نشود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/B9KME

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا