اجتماعیشهری، جامعه

اداره کل خدمات شهری بازوی مهم اجرایی این معاونت محسوب می شود

جامعه اقتصادی ؛معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اداره کل خدمات شهری بازوی مهم اجرایی این معاونت محسوب می شود؛ بنابراین نقش،اهمیت و جایگاه این اداره کل با توجه به وظایف و ماموریت های مهمی که برعهده دارد بسیار پررنگ و از حساسیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری در بازدید از اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران که صبح امروز ۱۵آبان ماه با حضور علیرضا جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، معاونین، مدیران و کارکنان این اداره کل برگزار شد، از زحمات تمامی مدیران در تمامی ادوار گذشته قدردانی کرد و گفت: نقش،اهمیت و جایگاه این اداره کل با توجه به وظایف و ماموریت های مهمی که برعهده دارد بسیار پررنگ و از حساسیت بسیاری برخوردار است.

نظری در ادامه گفت: نظارت بر چگونگی نگهداشت شهر، راهبری و سیاستگذاری عملکرد مناطق ۲۲گانه، نگهداشت آبراه ها،قنوات، مسیل ها، بازدیدهای مستمر از سطح مناطق و احصاء موارد و مشکلات موجود و هماهنگی جهت رفع سریع آن موضوعات و… از وظایف اصلی این اداره کل محسوب می شود و تمامی این موارد فوق اهمیت و جایگاه این اداره کل را دو چندان می کند.

وی بر راه اندازی سامانه تخصصی متشکل از سازمان ها و مناطق در ستاد معاونت خدمات شهری تاکید کرد و گفت: از پیشنهادات و ایده های سازنده و خلاقانه در راستای بهبود موضوعات مختلف خدمات شهری پس از انجام کارشناسی های لازم استقبال می کنیم.

نظری بر لزوم ایجاد تحول سازنده در این اداره کل تاکید کرد و گفت: به طبع ایجاد این تحول باید در سطح شهر نیز نمود عینی داشته باشد.بنابراین با هدف گذاری های اساسی و بنیادی در انجام امور و نیز در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کنید.

گفتنی است مهندس حسین نظری و هیات همراه از تمامی واحدهای زیر مجموعه این اداره کل بازدید و با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/FH6cv

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا