اجتماعیشهری، جامعه

شهردار منطقه ۴ در ادامه طرح الگوی خدمت؛

از دو محور منتخب شمال شرق پایتخت بازدید کرد

جامعه اقتصادی :شهردار منطقه ۴ تهران در ادامه طرح الگوی خدمت و رسیدگی ویژه به مطالبات و درخواست های مردمی امروز از دو محور منتخب خیابان استاد حسن بنا و آیت الله خوشوقت بازدید کرد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در خصوص طرح الگوی خدمت و تکلیف انجام عملیات بازسازی و اقدامات اصلاحی در تمامی اجزای موجود در محورهای برگزیده ائم از سواره رو، پیاده رو، انهار، مبلمان شهری و … به نحوی که نمونه های متعددی از معابر الگو و ایده آل از حیث عملکرد، ایمنی و زیبایی در منطقه در معرض دید و استفاده شهروندان قرار گیرد، طرح الگوی خدمت در پنج محور منتخب در منطقه ۴ در حال اجراست.
شایان ذکر است کمالی زاده محورهای تعیین شده در این منطقه را خیابان های فرجام، شهید ناهیدی، استاد حسن بنا، شهید مظفری نیا و آیت الله خوشوقت ذکر کرد.
در این بازدید کمالی زاده بر رسیدگی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان تاکید داشت و گفت: داشتن شهری سلامت، آراسته، با امنیت بالا و امکانات مناسب از حقوق مسلم هر شهروندی است که مدیریت شهری موظف به رسیدگی به این خواسته هاست.
گفتنی است در این بازدید شهردار منطقه ۴ شرایط و وضعیت این دومحور را در تمامی زمینه های مطرح شده بررسی و رصد و دستورات لازم را صادر کرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/wHB3Q

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا