اجتماعیشهری، جامعه

استقبال مردم دارالمومنین پایتخت از مهمانی باشکوه ۱۰ کیلومتری عید غدیر

جامعه اقتصادی :مردم متدین دارالمومنین تهران در کنار سایر عاشقان امامت و ولایت با حضور در مهمانی ده کیلومتری غدیر پایتخت، این عید سعید را جشن گرفتند.

به گزارش  جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه با بیان اینکه مهمانی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر خم با حضور میلیونی عاشقان امیرالمومنین علیه‌السلام و جمع زیادی از شهروندان منطقه۱۴ زودتر از موعد مقرر برگزارشد، گفت: تیم مدیریت شهری منطقه۱۴ همراه با مردم ولایت مدار و متدین دارالمومنین با حضور پرشور در جشن بزرگ غدیر خم بار دیگر با همدلی، ارادت و عشقشان را به اهل بیت(ع) نشان دادند.

وی با بیان اینکه موکب و پردیس فرهنگی منطقه۱۴ با اجرای ویژه برنامه های متنوع هنری، فرهنگی و مذهبی در کنار سایر پردیس های مناطق در این مسیر برپاشد، به حضور فعال تیم خدمات شهری نیز منطقه١۴ در مسیر مهمانی ١٠ کیلومتری غدیر اشاره کرد.
شهرابی گفت: باتوجه به هماهنگی که با ستاد غدیر برای برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر به عمل آمد، نیروی پاکبان و خدمت رسان منطقه از قبل از مراسم در مسیر جشن مستقر و کار نظافت و پاکسازی مسیر جشن تا بعد از مراسم انجام شد.

وی همچنین به حضور آموزشگران تیم مدیریت پسماند منطقه ۱۴ در مراسم جشن جهت آموزش نوماند و پاکسازی محور اشاره کرد.

شهردار منطقه۱۴ در ادامه یاداور شد: علاوه بر این مراسم، جشن بزرگ مردمی همزمان با دهه ولایت و عید غدیر با رویدادهای متنوع مذهبی و فرهنگی در ۶ نقطه از منطقه با حضور خانواده ها، چهره‌های فعال فرهنگی مذهبی و بویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد.

شهرابی افزود: : همزمان با آغاز هفته ولایت و کرامت و در شب عید بزرگ غدیر در شش ناحیه منطقه چون پلازای امیر کبیر، بوستان سهند، میدان سیزده آبان، میدان آیت الله سعیدی، تقاطع خیابان زمزم با بلوار ابوذر و شهرک شهید شجاعی پردیس های فرهنگی و مذهبی با عنوان«غدیریه دارالمومنین تهران» برپا شد.

شهردار منطقه۱۴ با بیان اینکه به همین مناسبت آسمان دارالمومنین تهران در شب عید غدیر نورافشانی شد، ضمن قدردانی از حضور پرشور و همدلانه مردم در این برنامه ها، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی با محوریت مردم و مردمی‌سازی فرهنگ در این دوره کار مدیریت شهری با جدیت دنبال می شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/9ILGS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا