اجتماعیشهری، جامعه

استقرار نظام مدیریت دانش محور برای ارزش آفرینی و ارتقای بهره وری

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه۱۳ گفت: باید از مدیریت فردی به سمت استقرار نظام مدیریت دانش محور برویم و موجبات ارزش آفرینی و ارتقای بهره وری نیروی انسانی را فراهم کنیم.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مجتبی شکری که در جلسه ارزیابی هشتمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی سخن می گفت، بیان کرد: استقرار نظام مدیریت دانش محور، دانش و تجربیات سازمانی مجموعه را در یک نظام قابل پایش، شامل شناسائی،اشتراک گذاری و استفاده در جهت ارزش آفرینی قرار داده و توانمندی های افراد در سازمان به بلوغ و تکامل خواهد رسید و عرصه برای ارتقای صعودی سازمان فراهم خواهد شد.
او با بیان اینکه با نگاه سنتی نمی شود به بالاترین سطح بهینه منابع انسانی رسید، اظهار داشت: توسعه منابع، راهبردی است که در آن ارتباط قوی میان توسعه منابع انسانی، راهبردی عموما فعالیت های آموزشی، پرورشی و توسعه ای به منظور ارتقای استفاده از منابع انسانی در سازمان و کمک به دستیابی به راهبردهای سازمان است و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که در حفظ منابع انسانی در بخش تغییرات مدیریتی کمترین اتلاف منابع را داشته باشیم.
شهردار منطقه ۱۳در ادامه با اشاره به اینکه منابع انسانی در سطح مدیریتی مبتنی بر دو شاخص دانش و تجربه است، گفت: منابع انسانی رکن اصلی سازمان است و قرار گرفتن مدیرانی با دانش علمی و با تجربه در این حوزه مسیر رشد تعالی منابع انسانی و پویایی سازمان را فراهم می کند.
لازم به ذکر است، تثبیت جایگاه آموزش و تعالی منابع انسانی در باور مدیران، توسعه و توانمندسازی کارکنان ، تغییر مزیت نسبی سازمان ها از نیروهای یدی به کارکنان دانشی، ارائه تحلیل از ارزیابی های و آموزشی های سازمان و آموزش مستمر کارکنان در سطوح مختلف از جمله تأکیدات شهردار منطقه۱۳ در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Ykkow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا