اجتماعیشهری، جامعه

استقرار پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در مسیر راهپیمایی روز قدس

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه۱۳ از استقرار پردیس فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه، روز جهانی قدس روزی برای مقابله حق علیه باطل است؛ گفت: در این مناسبت مردم سایر کشورها نیز همگام با ملت ایران اسلامی انزجار خود را از اسرائیل غاصب اعلام می‌دارند.
وی افزود: ماه رمضان، ماه بندگی و قدم برداشتن برای رضای خداوند است و امام خمینی (ره) حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان “روز قدس” انتخاب کردند، چرا که مبارزه با ظلم و ستم، حمایت از مظلوم و شعار علیه ظالم توسط هر فرد روزه‌دار به نحوی عبادت است.
محمد هادی علی‌احمدی به اقدامات شهرداری منطقه۱۳ برای گرامیداشت روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: پردیس فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ در خیابان انقلاب، ضلع شمال غربی چهار راه ولیعصر(عج) استقرار یافته و از ساعت ۸ الی ۱۲ روز جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ پذیرای شهروندان است.
شهردار منطقه۱۳ ،عکاسخانه مقاومت به منظور گرفتن عکس یادگاری با تمثال شهدای مدافع حرم، میز جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات و سوالات ،نمایشگاه عکس مقاومت ،کارگاه هنرکده مقاومت در قالب نقاشی روی بوم و خطاطی ، کارگاه عفاف و حجاب، خانواده محور و ارائه محصولات فرهنگی از جمله خدمات این پردیس در روز قدس برشمرد و خاطر نشان کرد : در کنار ایستگاه های مختلف، استیج شادمانه با اجرای برنامه های شاد و برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به جوانان و نوجوانان برپاست.
او با بیان اینکه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، معابر و بزرگراه های منطقه۱۳ مزین به بنرهای گرامیداشت این روز شد، خاطرنشان کرد: اداره فرهنگی منطقه ۱۳ با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج کمیل نسبت به فضاسازی محیطی محدوده به ویژه بزرگراه امام علی(ع) و خیابان پیروزی اقدام و تعداد ۱۰۰ بنر با محتوای ” فتح قدس – انتقام خون حاج قاسم ” ، محور وحدت جهان اسلام،” قدس در آستانه آزادی” ،”اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف گردد” در پایه های حاشیه ای خیابان ها و پرتابل های محدوده جانمایی نمود.
شهردار منطقه۱۳ از شهروندان روزه دار محلات دیار پیشگامان انقلاب اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند تا همراه با وحدت کلمه، شعار آزادگی سر داده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/6rlAk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا