اقتصادینیرو، انرژی

اعضای در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران، حضور گسترده و مشارکت فعال دارند

 

اقتصاد جامعه؛انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (‌استصنا)‌ و اعضای آن در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران با هدف ارائه توان ساخت در تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز این صنعت در داخل، همکاری با بازارهای هدف و صدور کالا و خدمات، حضور گسترده دارند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط ستاد خبری دومین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران (IRGS 2019)، توان و توسعه شرکت های صنعتی داخلی، وجه تمایز کشور دارای ذخایر گازی با سایر کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال افریقا (‌منا) است و استصنا به عنوان بزرگترین تشکل و مجموعه صنعتی کشور در ساخت کالا و تجهیزات مورد نیاز نفت و گاز کشور، برای ارائه قابلیت ها و ظرفیت ها به همراه اعضاء خود در این رویداد مشارکت فعال دارد.

این گزارش می افزاید بر اساس هماهنگی های به عمل آمده فی مابین ستاد برگزاری و انجمن استصنا، این تشکل ضمن حمایت معنوی از نمایشگاه تخصصی صنعت گاز به میزبانی ایران،‌ به همراه اعضاء‌ خود، دستاوردهای صنعتی کشور در حوزه گاز را در پاویون اختصاصی انجمن به نمایش می گذارد.

برپایه این گزارش،‌ برگزاری نشست تخصصی با موضوع توان ساخت داخل که ناظر بر رویکرد نمایشگاه با عنوان ” توان ساخت داخل، بومی سازی فناوری ها و همکاری های مسترک ” است در یکی از روزهای نمایشگاه با مدیریت انجمن و حضور دست اندرکاران و ذینفعان صنعت گاز، برپا خواهد شد.

خاطر نشان می شود دومین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران، ۲nd int’l Iran Gas Show در تاریخ ۵ تا ۸ شهریورماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برپا خواهد شد و اطلاعات تکمیلی از طریق وب سایت gasshow.ir قابل مشاهده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/pkSmC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا