اجتماعیشهری، جامعه

اعطا لوح سپاس به شرکت بهره‌برداری مترو تهران در بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

جامعه اقتصادی ؛در بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران  و حومه موفق به دریافت لوح و تندیس سپاس شد.

 

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ بر اساس رأی هیئت داوران بیستمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران که هم زمان با برگزاری نوزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از سراسر کشور برگزار شد، هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در بخش ارتباطات رسانه‌ای، موفق به دریافت لوح و تندیس سپاس شد.
رعایت استاندارهای حرفه‌ای (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط‌عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در موضوع ارتباطات رسانه‌ای از معیار انتخاب در این بخش بود.
همچنین این تندیس و لوح سپاس به‌پاس تلاش‌های ارزشمند مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به شهروندان در خصوص عملکرد این شرکت و همچنین تعامل سازنده با رسانه‌ها اعطا شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/riPFX

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا