اجتماعیفرهنگی، ورزشی، گردشگری

افتتاح بزرگترین سینمای روباز کشور

جامعه اقتصادی ؛آرش تیمور نژاد مدیر هنری و سینمای روباز باغ کتاب در نشست خبری افتتاح بزرگترین سینمای روباز فعال و اولین سینمای LED کشور که عصر امروز در محل این سینما برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمام مجموعه‌های فرهنگی سعی دارند که در هفت هنر فعال و آنها را اشاعه دهند.
وی ادامه داد: بخش سینمایی مجموعه باغ کتاب بیش از دو سال است تعطیل شده است و سعی کردیم ۹ سالن با ظرفیت ۱۲۰۰ صندلی را بازگشایی کنیم.

به گزارش جامعه اقتصادی ،مدیر هنری باغ کتاب افزود: پس از مدتی متوجه شدیم که یک سری اختلافات حقوقی فی مابین مجموعه و بهره‌بردار وجود دارد که بر همین اساس به دنبال این بودیم که بخش دیگری را به عنوان سینما فعال کنیم.

مدیر سینما روباز باغ کتاب اظهار کرد: این مجموعه دارای یک آمفی تئاتر روباز و یک سالن ۱۴۰ نفره بود که به کمک دوستان به سرعت هم سالن ۶۰۰ نفره و هم ۱۴۰ نفره را برای استفاده سینمایی آماده کردیم.

تیمور نژاد تاکید کرد: امروز شاهد افتتاح بزرگترین سینمای روباز فعال کشور با ظرفیت ۶۰۰ صندلی هستیم.

مدیر هنری باغ کتاب افزود: نکته قابل تامل و مهم دیگر در این مجموعه این است که این سینما، در واقع اولین سینمای LED کشور است که با ابعاد ۸ در ۴ متر مربع از بهترین نوع خود و از خارج از کشور تهیه شده است که از پرده و پروژکتور بسیار بهتر است..

وی خاطرنشان کرد: امروز و همزمان با این نشست خبری افتتاح سازه و تاسیسات این سینما آغاز می‌شود که هر شب ۳ سانس در ساعت های ۱۸:۳۰,۲۰:۳۰,۲۲:۳۰ و سه فیلم مجزا با میانگین قیمت ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان اکران می‌شود.

وی رسالت اصلی مجموعه باغ کتاب را اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و گفت: با توجه به این رسالت مهم تیزر کتابخوانی و معرفی یک کتاب همراه با اکران فیلم ها به نمایش در خواهد آمد.

تیمور نژاد افزود: با توجه به روباز بودن این سینما سقف متحرکی نیز برای آن با بودجه ۱۲ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که به محض تامین بودجه این سقف متحرک برای بهره‌برداری در تمام سال آماده می‌شود.

وی گفت: در این مجموعه ممنوعیت سیگار وجود ندارد و افراد می‌توانند به صورت ایستاده در انتهای فضای سینما و باغ کتاب دخانیات استعمال کنند و کشیدن سیگار بر روی صندلی‌ها ممنوع است.

مدیر سینما روباز باغ کتاب اولویت اکران در این مجموعه را فیلم های کودک و نوجوان و روز دانست و گفت: فیلم‌های خارجی دوبله نیز در صورت موافقت ساترا و ارشاد اکران می‌شوند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/wf2DU

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا