اجتماعیشهری، جامعه

افتتاح دبیرخانه کانون های سلامت محور در منطقه۲۱

جامعه اقتصادی :دبیرخانه کانون های سلامت محور در منطقه ۲۱ با حضور بردار “شهید بدخشان” افتتاح شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ دبیرخانه کانون های سلامت محور، با حضور “احمد بهشتی” سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی و “نادر شادان” رییس اداره سلامت منطقه، دبیر کانون پیشگیری از دخانیات، دبیر کانون سالمندان و جمعی از معلولین ساکن منطقه ۲۱ افتتاح شد.

“احمد بهشتی در ابتدای این جلسه گفت: بنا بر قولی که از سال گذشته شهردار منطقه داده است و پیگیری های رییس اداره سلامت موفق به افتتاح این دبیرخانه شدیم. این فضا با هدف افزایش رضایتمندی قشر معلولین و توان یابان و در راستای حل مشکلات و مسائل آنها افتتاح شده است. همکاران ما در این دبیرخانه حلقه واصله میان معلولین و توان یابان و مسئولین هستند تا با رساندن دغدغه ها و درخواست های شما باری از روی دوش شما بردارند.

وی اظهار کرد: از جمله درخواست های شما توان یابان، اشتغال و ایجاد شغل برای شما است که با توجه به اینکه منطقه ۲۱ یک قطب صنعت تهران است، پیگیر حل این مسئله هستیم تا با ایجاد اشتغال شما در کارخانجات و صنایع، مشکل معیشت شما نیز حل شود.

شایان ذکر است مجموعه ورزشی چند منظوره ویژه توان یابان و معلولین جنب زمین ورزشی کودکان بزودی تا پایان سال آغاز بکار می شود که در این مجموعه فعالیت های ورزشی و کار درمانی و….. ویژه توان یابان ارائه می شود.

افتتاح دبیرخانه کانون های سلامت محور در منطقه21

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/6iiCG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا