اجتماعیشهری، جامعه

افتتاح نخستین مرکز توسعه و رونق کسب و کار شهر تهران؛ توتیای کسب و کار با رویکرد محله محوری

اقتصاد جامعه؛ مراکز توسعه و تسهیل گری کسب و کار اجتماعی محله محور با عنوان ” توتیای کسب و کار” در پنج منطقه از کلانشهر تهران ایجاد می شود.

اولین مرکز توتیا در منطقه ۹ افتتاح می شود و تا پایان سال این مراکز در مناطق پنج، هشت، نوزده و دوازده راه اندازی خواهد شد.
این مراکز ارائه کننده خدمات تخصصی هستند که به تقاضاهای احصاء شده برای توسعه کسب و کار از طریق تسهیل گری محله محور پاسخ می دهند. در قالب طرح افراد مستعد و علاقمند تحت آموزش و ارتقای توانمندی های برنامه ریزی و تسهیل گری برای توسعه کسب وکار، توانمندسازی و کارآفرینی اجتماعی قرار گرفته و اقدام به اجرای پروژه های تسهیل گری در محلات منتخبی از شهر تهران کرده و درنتیجه شبکه دریافت کننده خدمات از مراکز توتیا را ایجاد خواهند کرد.
نقش محوری در ارتقاء همزمان طرف های عرضه و تقاضای خدمات توسعه کسب و کار در محلات و مناطق شهر تهران از دیگر اهداف مهم این طرح است.

اهداف دیگر راه اندازی مراکز توتیا، توسعه و بهبود کسب وکار مانند؛ شبکه سازی کارجویان و کسب وکارهای محلی، توسعه زنجیره ارزش، ایجاد صندوق های خرد مردمی و محله ای، ارتقاء مهارت جمعی و به همرسانی لایه های مختلف زنجیره ارزش و روش های جدید بازاریابی و فروش برای مشاغل خرد و خانگی است.
نخستین مرکز توتیای کسب و کار به همت شهرداری تهران چهارشنبه، نهم مهرماه، در منطقه ۹ به وسعت ۵۰۰ متر مربع و با حضور تنی چند از اعضای شورای شهر تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و رییس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار افتتاح می شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/rtAVo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا