اجتماعیشهری، جامعه

افتتاح ۴ مرکز نیکوکاری در منطقه۲۱

اقتصاد جامعه؛ به همت مدیریت شهری منطقه۲۱ و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) مناطق۹و۲۱ چهار مرکز نیکوکاری، با هدف هم افزایی هر چه بیشتر و یکسان سازی کمک رسانی به نیازمندان سطح ورودی_غربی_پایتخت در آستانه فرا رسیدن عید نوروز افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، طی مراسمی با حضور پرپنچی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، سلامی رئیس کمیته امداد مناطق۹و۲۱ و جمعی از مدیران شهری ورودی_غربی_پایتخت؛ چهار مرکز نیکوکاری در منطقه۲۱ به صورت رسمی افتتاح شدند.

بنا بر این گزارش؛ هدف اصلی از افتتاح این “چهار مرکز نیکوکاری”، سپردن کار مردم به دست خودشان و همچنین شناسایی ظرفیت های موجود در #منطقه۲۱ به منظور ریشه کن شدن فقر است.

شایان توجه است؛ خیرین محلی منطقه۲۱ پس از اخذ مجوزهای لازم از کمیته امداد امام خمینی(ره) و با تعامل مطلوبی که با مجموعه مدیریت شهری این منطقه دارند، در چهار گروه ساماندهی شدند تا با هدف جلوگیری از موازی کاری در امر کمک رسانی به نیازمندان مشغول به فعالیت شوند.
چهار مرکز نیکوکاری منطقه۲۱ عبارت از “مراکز نیکوکاری ساپکو(خیرین شرکت ساپکو)، مهیا برای ظهور(خیرین محله پاسداران)، یاس مهربانی(خیرین محله تهرانسر غربی) و الهیه(خیرین محله های فرهنگیان-آزادی)” می

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/0j0as

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا