اجتماعیشهری، جامعه

افزایش سهم شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی با پیوستن به کمپین سه شنبه های بدون خودرو

 اقتصاد جامعه؛ به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل پاک، همایش دوچرخه سواری خانوادگی در جوار برج آزادی نماد مدرنیته تهران با حضور شهردار منطقه۹،مدیران شهری و پرسنل منطقه و شهروندان پهنه غربی پایتخت برگزار شد.

به گزارش  اقتصاد جامعه وبه نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید علی مفاخریان شهردار منطقه در حاشیه همایش دوچرخه سواری خانوادگی بیان داشت: برگزاری همایش هایی از این قبیل با هدف ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان در مجموعه شهری برگزار می شود.
وی با اشاره به کمپین سه شنبه های بدون خودرو اظهار کرد:کمپین سه شنبه های بدون خودرو در مجموعه شهری از جمله موضوعاتی است که در راستای کاهش آلودگی شهر تهران توسط مدیریت ارشد شهری در پایتخت به اجرا درآمده است.
مفاخریان افزود: امروزه در مناطق شهری می بایست از ظرفیت های موجود در حمل و نقل شهری و وسایل حمل و نقل عمومی و پاکی نظیر؛ مترو، بی آر تی و دوچرخه استفاده کرد که به این منظور در مجموعه شهری منطقه۹، مدیران شهری همسو با مدیران رویکرد مدیریت ارشد شهری در روزهای سه شنبه هر هفته با استفاده از وسایل عمومی و پاک سفرهای شهری را انجام می دهند.
شهردار منطقه۹ در پایان از شهروندان پهنه غربی پایتخت درخواست کرد تا آنها نیز با حمایت و پیوستن به کمپین سه شنبه های بدون خودرو سهم خود را در استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی افزایش دهند.
شایان ذکر است همایش دوچرخه سواری خانوادگی منطقه۹ که با استقبال پرشور شهروندان پهنه غربی پایتخت برگزار شد به همت معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه در مسیری به طول ۳۲۰۰متر در محور خیابان آزادی به انجام رسید.
گفتنی است همچنین در حاشیه همایش دوچرخه سواری خانوادگی در میدان آزادی، برنامه های مفرح و شاد خیابان ورزش با حضور شهردار منطقه و مدیران شهری و مشارکت بسیار خوب شهروندان در رشته های طناب کشی، دارت، گل کوچک، نقاشی و گریم کودک، شطرنج، هولاهوپ برگزار شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/OHpzq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا