اجتماعیشهری، جامعه

افزایش همکاری های شهرداری منطقه یک با آموزش و پرورش

اقتصاد جامعه؛سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در دیدار با فاطمه سید مؤمن رئیس جدید اداره آموزش و پرورش این منطقه بر افزایش سطح همکاری های فیمابین تأکید کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش شمیران با اشاره به فراگیری ویروس کرونا که شرایط خاص و ویژه ای را برای آموزش و پرورش، مدیران مدارس، معلمان، والدین و دانش آموزان ایجاد کرده، از اقدامات آن مجموعه در چنین شرایطی قدردانی نموده و گفت: تلاش خواهیم کرد در شرایط کنونی همکاری های شهرداری و آموزش و پرورش افزایش یابد.

وی در زمینه فعالیت ها و اقدامات شهرداری در ارتباط با مدارس اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح حمایت از مدارس در سه بخش برنامه ای، تجهیزی و عمرانی به انجام رسیده است.

سجادی خاطر نشان کرد: در بخش برنامه ای ۶۴ مدرسه در قالب طرح استقبال از مهر، بازپیرایی و احیای فضای سبز بیرونی و درونی، اهدای ماسک، ضد عفونی کردن کلاس ها و سرویس های بهداشتی و محوطه در آن ها انجام شده است در بخش تجهیزی به ۳۳ مدرسه لوازم التحریر و وسایل ورزشی اهدا شده و در بخش عمرانی نیز در ۱۰ مدرسه بهسازی و نوسازی آسفالت و نقاشی محوطه درونی و بیرونی مدارس اجرا شده و در سایر مدارس نیز براساس اعتبارات و تخصیص ها در حال اجراست.

فاطمه سید مؤمن رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه یک نیز با بیان اینکه تاکنون آموزش آنلاین به این وسعت در مدارس سراسر کشور تجربه نشده، مجموعه تلاش ها و فعالیت های آموزش و پرورش برای برنامه ریزی بهتر و با کیفیت تر در ارایه خدمات آموزشی به دانش آموزان را تشریح کرد.

وی افزود: شرایط جدید آموزشی در مدارس موجب شده تا اداره آموزش و پرورش منطقه یک از هم اکنون در حال بررسی و برنامه ریزی برای دوران پسا کرونا باشد تا دانش آموزان بتوانند آموزش های خود را حضوری ادامه دهند.

سید مؤمن بر اهمیت و تاثیرگذاری اطلاع رسانی و آگاه سازی حقوق و تکالیف شهروندان به ویژه دانش آموزان تأکید کرد و خواستار به کارگیری بیشتر ظرفیت های اطلاع رسانی شهرداری تهران در این خصوص شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/Rh4TD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا