اجتماعیشهری، جامعه

سخنگوی شهرداری:

اقدامات شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی به شهروندان در شب‌های قدر

جامعه اقتصادی ؛اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که در تاریخ های ۲۰ ، ۲۲ و ۲۴ فروردین ماه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود در پایان مراسم نسبت به ارایه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیرهای مشخص شده اقدام می‌کند.

به گزارش جامعه اقتصادی ،در این شب‌ها علاوه بر فعالیت ۲۴ ساعته خطوط تندرو، خطوط منتهی به حسینه‌ها و اماکن مذهبی نیز تا ساعت ۲ بامداد نسبت به جابجایی شهروندان اقدام می کنند.

خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

در شب‌های قدر هم از ساعت ۲۱ مراسم مناجات خوانی و مناسک شب قدر تا ساعت ۲ بامداد با حضور خانواده شهدای منطقه ۲۲ در مجموعه فرهنگی دریاچه شهدای خلیج فارس برپا می‌شود.

همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مراسم احیا ویژه دختران نوجوان به همراه مادرانشان از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۲ بامداد در مسجد کمیل فرهنگسرای رازی برگزار می شود.

برنامه مراسم احیاء هیئت‌ها در بهشت زهرا (س) و ایستگاه‌های صلواتی در دو زمان یعنی از ساعت ۲۱ تا ۲۴ و از ۲۴ تا ۳ بامداد پیش بینی شده تا زمان حضور زائران عزیز در گلزار توزیع و همچنین از بار ترافیک کاسته شود.

مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدر، همچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه برگزار می‌شود.

فروش فوق‌العاده فروشگاه‌های شهروند به مناسبت شب‌های قدر از ۲۰ لغایت ۲۶ فروردین ماه برگزار و انواع کالاهای اساسی و ظروف یکبار مصرف گیاهی با تخفیف ویژه از ۱۵ تا ۴۰ درصد به مشتریان عرضه می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/GgEHt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا