اجتماعیشهری، جامعه

اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ برای برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن

جامعه اقتصادی ،معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در آمادگی کامل به سر می برد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این معاونت جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن از تمامی توان، نیروها و تجهیزات خود بهره خواهد گرفت.

او در ادامه افزود: آذین بندی ویژه مسیرهای راهپیمایی، اکران طرح های فرهنگی با استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود، پاکسازی مسیرهای راهپیمایی در قبل، حین و پس از مراسم ، رسیدگی ویژه به فضای سبز و آماده سازی بوستانهای واقع در مسیرهای راهپیمایی، انجام بازدیدهای ایمنی و استقرار تیم های عملیاتی و اکیپ های خودرویی به همراه نیروی اجرائی شرکت شهربان، استقرار عوامل کارگری جهت حفظ پاکیزگی مسیرها در حین برگزاری مراسم، رسیدگی و بهبود نگهداشت شهر خصوصا در مسیرهای راهپیمایی، همچنین آمادگی در صورت بارش نزولات آسمانی در روزهای ۲۰ الی ۲۲بهمن و… از جمله اقدامات این معاونت جهت برگزاری این مراسم باشکوه است.

مرادی در پایان عنوان کرد: تمامی نواحی هفتگانه از آمادگی کامل در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان به ویژه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برخوردار هستند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/YNriq

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا