اجتماعیشهری، جامعه

امحای آلودگی بصری و زیباسازی منظر شهری منطقه۱۴

جامعه اقتصادی:زیبا سازی و امحای آلودگی بصری منظر شهری منطقه۱۴ به منظور داشتن شهری آراسته و زیبایی و آرامش برای شهروندان در حال اجراست.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ امیر شهرابی شهردار منطقه با بیان اینکه مناظر شهری بیش از هر مولفه دیگری به صورت مستقیم بر روحیه شهروندان تاثیر می گذارد و ضروری است که شهرها از نظر آلودگی های بصری ساماندهی شوند، گفت: بر این اساس جداره‌های شهری این بخش از پایتخت که دارای آلودگی بصری و نوشتاری هستند شناسایی شده و طی عملیات مستمر پاکسازی و رنگ‌آمیزی می‌شوند.

شهرابی با اشاره به اجرای طرح تحول خدمت در منطقه افزود: با توجه به ضرورت زیبا سازی نما و منظر همچنین حفظ و نگهداری جداره های سطح شهر از هرگونه آلودگی بصری به عنوان یکی از محورهای طرح تحول خدمت، از عملیات رنگ آمیزی جدارها و المان های شهری، ترافیکی و مبلمان بوستان ها گرفته تا مرمت و بازسازی نقاشی های دیواری و پل های عابر پیاده در محورهای منتخب به صورت مستمر اجرا می شود.

شهرابی همچنین به پاکسازی اقلام تبلیغاتی پس از برگزاری انتخابات به عنوان فعالیت حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه اشاره کرد و یاداور شد:به منظور ایجاد زیبایی بصر ی و منظر مناسب، عملیات حذف زوائد بصری، رفع آلودگی‌ها و زیباسازی جداره ها و مناظر عمومی در نواحی ششگانه و محلات منطقه در دستور کار حوزه شهری قرار دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/BlOAf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا