اجتماعیشهری، جامعه

امینی مطرح کرد؛ بهره برداری از پروژه های فرامنطقه ای زمینه افزایش رضایتمندی شهروندان

 

اقتصاد جامعه؛ امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران به همراه صبوری سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران و مفاخریان شهردار منطقه۹ از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه زیر گذر استاد معین _ اکبری بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹،در این بازدید که با حضور مدیران ارشد شهری انجام شد؛ امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از اقدامات و پیگیری های انجام شده که بر مبنای تعاملات مناسب حوزه های مرتبط صورت گرفته است تاکید کرد:بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه فرامنطقه ای استاد معین – اکبری موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

در ادامه صبوری سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد:طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه تا پایان شهریور ماه سال۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین مفاخریان شهردار منطقه۹ افزود: امید است تا با توجه به روند رو به رشد پروژه مذکور و حمایت های دلسوزانه اعضای شورای شهر و مدیران ارشد فنی عمرانی شهرداری بتوان در موعد مقرر نسبت به تکمیل و افتتاح زیرگذر استاد معین اقدام کرد.

شایان ذکر است با احداث زیرگذر استاد معین – اکبری به طول ۶۰۰ متر که باعث اتصال مناطق ۲ به ۹ شهری می شود؛ می توان شاهد کاهش بار ترافیکی میدان آزادی در ورودی غربی پایتخت بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/SoPTN

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا