اجتماعیشهری، جامعه

انعقاد قرارداد شرکت شهر سالم با دو مجتمع بیمارستانی پایتخت

جامعه اقتصادی ؛در راستای رفاه حال کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران، شرکت شهر سالم با مجتمع‌های بیمارستانی یاس و نیکان قرارداد پوشش خدمات درمانی امضا می‌کند.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نق لاز روابط عمومی شرکت شهر سالم، همزمان با هفته تهران و در اجرای سیاست افزایش بیمارستان‌های طرف قرارداد جهت تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان شهرداری به خدمات درمانی، فردا یکشنبه، شانزدهم مهرماه در آیین‌های جداگانه‌ای شرکت شهر سالم با دو مجتمع بیمارستانی قرارداد امضا می‌کند.

بر این اساس، از این پس کارکنان و بازنشستگان دارای دفترچه بیمه شهرداری، می‌توانند از کلیه خدمات مجتمع بیمارستانی یاس واقع در خیابان میرزای شیرازی و همچنین گروه بیمارستان‌های نیکان شامل بیمارستان‌های نیکان اقدسیه، نیکان شرق (حکیمیه)، نیکان غرب (نیایش)، مرکز چشم پزشکی اقدسیه و مرکز جراحی محدود و درمان سرپایی نیکان اقدسیه بهره‌مند شوند.

مجتمع بیمارستانی نیکان از مراکز مدرن بخش خصوصی و مجتمع بیمارستانی یاس از مراکز ذیل دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در پی ادغام بیمارستان‌های محب یاس و میرزاکوچک‌خان و نوسازی بخش‌های آن به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد.

گفتنی است، هفته پیش و با امضاء قرارداد همکاری با بیمارستان شهریار، این مرکزِ واقع در خیابان آذربایجان نیز به سبد مراکز طرف قرارداد شرکت شهر سالم اضافه شده بود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/IRo9W

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا