اجتماعیشهری، جامعه

اهدای ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان محلات کم برخوردار تهران در محله هرندی

جامعه اقتصادی :با حضور فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، شهردار منطقه۱۲ و جمعی از مدیران ، ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان محلات کم برخوردار تهران در محله هرندی توسط قرارگاه محرومیت زدایی شهید اسداللهی اهدا شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله، به همراه وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ ، سرگرد حسین زاده مسئول قرارگاه شهید حسین اسدالهی، سرهنگ اسلام دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره ) و جمعی از مدیران با حضور در محله هرندی ضمن گفت وگو با اهالی درباره مشکلات این محله، از فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی شهیداسداللهی نیز بازدید کردند.

در ادامه این بازدید، مراسم اهدای ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان محله‌های شهید هرندی، باغ آذری، خلازیر و دولتخواه در محله شهید هرندی برگزار شد.

سردار حسن زاده در این مراسم گفت : با توجه به عملکرد مطلوب این قرارگاه به‌عنوان قرارگاه مرکزی، ۵ قرارگاه فرعی ذیل آن در محلات خلازیر، شهید مظاهری، دولت‌خواه، هرندی و باغ‌آذری تشکیل خواهد شد.

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ نیز در ادامه گفت: قرارگاه شهید اسدالهی یکی از پنج قرارگاهی است که برای کمک به بازسازی و مرمت محله‌های محروم شهر تهران از سه سال پیش شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: قرارگاه شهید اسداللهی با همکاری شهرداری و نهادهای مردمی و به منظور فعالیت در چهار مقوله امنیت اجتماعی، رونق اقتصادی، کاهش مخاطرات اجتماعی و هم‌افزایی دستگاه‌های خدمت‌رسان در محله شهید هرندی مشغول به فعالیت است.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/YK1D1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا