اجتماعیشهری، جامعه

اولین پارک رویایی ایران در موزه دارآباد افتتاح شد

 

اقتصاد جامعه؛ مجموعه رویا پارک اولین پارک جادویی ایران با هدف آموزش حواس پنجگانه در نوروز ۹۸ در موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد- افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید نوائیان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش ایران– دارآباد- با بیان این مطلب اظهار داشت: مجموعه رویا پارک در نوروز ۹۸ افتتاح شد تا در کنار دو مجموعه هیومن پارک و دکترلند بعنوان یک مجموعه آموزشی بتوانند مراجعین را به چالش علمی بکشانند تا آنها از نزدیک با عملکرد بدن انسان و مشاغل دنیای پزشکی آشنا شوند.
وی افزود: رویا پارک با تمام توان داخلی ساخته شده و مشتمل بر ۱۰۰ آیتم است که حواس پنجگانه انسان بخصوص بینایی را به چالش می کشد.
نواییان تصریح کرد: ساخت رویا پارک یکسال و نیم به طول انجامید و از پنج بخش سه بعدی شامل ایران و بین الملل،آینه ها شامل اتاق بی نهایت ها و اتاق کروی،جاذبه در برگیرنده، اتاق وارونه و در نهایت بخش تاریک تشکیل شده است.
وی افزود: این موزه به عنوان یکی از مراکز فرهنگی- تفریحی شهر تهران و یکی از جاذبه های گردشگری شمال تهران است که در ایام نوروز به طور میانگین روزانه میزبان هزار نفر بود.
مدیر موزه دارآباد تصریح کرد: مجموعه دارآباد به منظور ایجاد تنوع و جذابیت در بازدید، نوروز امسال اقدامات متنوعی نظیر افتتاح سالن زیستگاه عقرب، راه اندازی ایستگاه لمس حیوانات، گریم و نمایش کودک، ایستگاه عکاسی و… را انجام داده بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/SN5E4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا